سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

CBRM در حال بررسی هزینه سوئیچینگ به اتوبوس های برقی است

عرفان رضاپوری | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۴۳ ق.ظ

 

شهرداری منطقه ای کیپ برتون ، علی رغم نگرانی در مورد هزینه های طولانی مدت ، ایستگاه های شارژ و نگهداری ، به دنبال جایگزینی بخشی از ناوگان حمل و نقل دیزلی خود با اتوبوس های برقی است.

شهردار آماندا مک دوگل گفت که دولت فدرال به زودی یارانه های خودروهای دیزلی را پایان می دهد و تغییر به اتوبوس های برقی اجباری خواهد بود ، دقیقاً همانند تصویب مقررات جدید فاضلاب فدرال در چند سال پیش.

مک دوگل گفت: “شهرداری ها ، ممکن است بلافاصله نتوانند این استانداردها را برآورده کنند ، اما شما چاره ای در این زمینه ندارید.”  “باید تغییرات ایجاد شود.”

در جریان مذاکرات بودجه ماه گذشته ، به شورا گفته شد که CBRM در آغاز یک مطالعه دو ساله برای برق رسانی به سیستم ترانزیت 900000 دلاری است.

سهم شهرداری 240،000 دلار و سایر دولت های استانی و فدرال است.

هزینه های “بسیار قابل توجه”

این مطالعه هزینه ساخت یک مرکز نگهداری و حمل و نقل جدید را بررسی می کند.  وی همچنین در نظر خواهد گرفت که کدام مسیرها می توانند به راحتی به اتوبوس های برقی تبدیل شوند.

شهرداری مشخص نکرده است که هزینه تحول ممکن است چقدر باشد.

مدیر فواید عمومی وین مک دونالد گفت که شهرداری در تلاش است تا موقعیت خود را برای اطمینان از امکان پذیر بودن انتقال موقعیت دهد.

وی گفت: “هزینه ها بسیار چشمگیر است.”  “برنامه اولیه این است که برای ارزیابی فن آوری و ارزیابی فرصت های پیشرفت مدتی وقت بگذارید.”

وی گفت که دولت استان در حال کار با CBRM بر روی یک طرح آزمایشی است که در آن شهرداری اتوبوس های برقی را دریافت می کند ، اما این امر تا زمان تکمیل مطالعه اتفاق نخواهد افتاد.  وی همچنین گفت احتمالاً یارانه دولت برای اتوبوس ها در نظر گرفته خواهد شد.

مک دوگل می گوید که مطالعه فعلی برای محدود کردن هزینه ها مورد نیاز است. (تام آیرز / سی بی سی)

مک دوگل گفت که شهرداری می تواند برای کمک مالی به سایر سطوح دولت متوسل شود که هزینه های معرفی اتوبوس های برقی مشخص شود.

وی گفت: “اگر این هدف باشد و ما بدانیم که بعد از سال 2023 دیگر بودجه ای برای اتوبوس های دیزلی وجود نخواهد داشت ، ما فقط باید تمام اردک های خود را پشت سر هم داشته باشیم.”

هالیفاکس ترانزیت در اوایل سال جاری گفته بود که با تبدیل به اتوبوس های برقی حرکت رو به جلو را پیش خواهد برد.

در بهار سال گذشته ، هیئت مدیره منابع انسانی به اتفاق آرا دو پروژه حمل و نقل سریع را تصویب کرد که شامل ، از جمله اقدامات دیگر ، تأمین برق نیمی از ناوگان حمل و نقل هالیفاکس است.  برنامه هشت ساله 786 میلیون دلار برآورد شده است که 210 میلیون دلار از شهرداری کمک می کند.

داستان های برتر بیشتر

  • عرفان رضاپوری