سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

 

دادستان عالی کارناتاکا برای تسکین رئیس توییتر در هند ، مانیش ماهشواری ، روز پنجشنبه پلیس را در غازی آباد محروم کرد ، وی از وی خواست که در رابطه با تحقیقات در مورد حمله به یک مرد مسن مسلمان اقدام قهری علیه او آغاز کند.

نارندر ، یک میز جداگانه Justice G ، گفت که پلیس می تواند ماهشواری را از طریق یک حالت مجازی مشاهده کند.

دادگاه گفت: “اگر پلیس بخواهد دادخواست دهنده (مانیش ماهشواری) را بررسی کند ، می تواند این کار را از طریق یک رژیم مجازی انجام دهد.”

“اگر نیاز به رسیدگی به این موضوع باشد ، ما آن را در تاریخ 29 ژوئن لیست خواهیم کرد.  در همین حال ، دادگاه ادامه داد ، پاسخ دهندگان بازدارنده هیچ اقدامی قهری علیه درخواست کننده انجام نداده اند.

“در مورد خواهان ، وی پاسخ داد که طبق بند 160 از CRPC برای پیوستن از طریق یک رژیم مجازی اطلاع دهد. مخاطب (پلیس غازی آباد) با تقاضا مخالفت کرد ، به بخش 41 (الف) مراجعه و اعلامیه صادر کرد. او را عملاً در جای متهم قرار دهید. ”

وکیل CV Nagesh که به نمایندگی از ماهشواری صحبت کرد ، گفت که شخصی ویدیویی را در سکوی توئیتر منتشر کرده و ادعا کرده است که یک مسلمان مجبور شده است شعار “Jai Sri Ram” و “Vande Mataram” را سر دهد.

وقتی او امتناع کرد ، ریش او کوتاه شد.

متعاقباً اطلاعیه ای تحت بخش 161 CRPC از طریق پست الکترونیکی برای ماهشواری ارسال شد و وی پاسخ داد که آماده حضور در عمل خواهد بود.

ناگش به دادگاه گفت که پلیس به زودی با صدور اطلاعیه بخش 41 (الف) خواستار حضور شخصاً ظرف 24 ساعت برای سفر از بنگالورو به غازی آباد شد ، امری که برای ماهشواری امکان پذیر نبود.

دادگاه اظهار داشت که خواهان یک مأمور بازاریابی و فروش توییتر ارتباطات هند خصوصی محدود و عضو هیئت مدیره مسئول بارگذاری فیلم ادعایی نیست که FIR بر اساس آن ثبت شده است.

  • عرفان رضاپوری