سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

 

با شتاب پیش بینی شده در زمینه پذیرش EV در استرالیا و در سراسر جهان ، حل مسئله شارژ جنبه مهمی در حمایت از این تصویب است.  منبع تأمین انرژی Origin از آگوست 2020 یک آزمایش هوشمندانه انجام داده است و امروز آنها گزارش موقت را منتشر کردند تا به ما اطلاع دهند که اوضاع چگونه پیش می رود.

این آزمون برای تهیه اطلاعات لازم جهت اطلاع از طراحی تعرفه ها و پیشنهادهای خرده فروشی برای شارژ هوشمند به منظور تشویق شارژ وسایل نقلیه الکتریکی توسط مشتریان به گونه ای طراحی شده است که هم به نفع دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی و هم برای سیستم الکتریکی باشد.

تاکنون ، ساکنان و مشارکت کنندگان در تجارت 103 نفر (70 مسکونی و 33 مشاغل) هستند که شارژرهای هوشمند نصب کرده و داده های اساسی شارژ را ارائه می دهند.  در کل این آزمایش حداقل 150 شارژر در نیروگاه مجازی Origin نصب شده و آزمایش در دسامبر 2022 به پایان می رسد.

یافته های اولیه داده های صورتحساب شامل موارد زیر است:

مشخصات شرکت کنندگان ما برای پذیرندگان اولیه تحریف شده است.  همه پیشنهادات تجاری باید بخش مناسب مشتری را در نظر بگیرند ، زیرا بعید است که یک راه حل جهانی مدیریت صورتحساب ، چه مسکونی و چه تجاری داشته باشید.

داده های شارژ تحت تأثیر مسدود شدن COVID-19 در ایالت های مختلف و در زمان های مختلف قرار گرفتند.  رفتار در حال عادی شدن است و این در دوره های بعدی 2021 ادامه خواهد داشت. با این حال ، می توان دریافت که این بار در اواخر بعد از ظهر تا اوایل عصر به اوج خود می رسد.

فناوری کنترل گروه کوچکی از شارژرهای EV ممکن است ساده باشد ، اما اکوسیستم در مقیاس پراکنده و گران قیمت می شود.  برای حل این مسئله باید سیاست ها و استانداردها بررسی شود.

منشا expressions ابراز علاقه از 388 شرکت کننده مقیم دریافت شد که در سراسر کشور توزیع شد.  به ویژه تقاضای زیادی از QLD ، NSW و VIC وجود داشت که حدود 75٪ از کل ابراز علاقه را تشکیل می داد.

70 شرکت کننده مقیم (شکل 3) برای شرکت در مطالعه بر اساس معیارهای صلاحیت انتخاب شدند ، از جمله:

نوع مسکن (به عنوان مثال خانه های مستقل یا خانه های شهر).

پارکینگ خارج از خیابان برای نصب شارژر.

به عنوان مشتری برق از Origin Energy.

تمایل به شرکت در مطالعات ، مصاحبه ها و آزمایش ها برای مدت 2 سال.

از طریق تحقیقات و مصاحبه ها ، Origin دریافت که 89٪ از شرکت کنندگان Solar PV را در اتاق خود نصب کرده اند که 20٪ آنها باتری نیز دارند.

از نظر شغلی ، Origin بیش از 50 سازمان بزرگ در صنایع مختلف مورد علاقه قرار گرفته است.  بخشهای محلی و دولتی ، خرده فروشی ، خدمات املاک و مستغلات و بخشهای اصلی که علاقه خود را برای شرکت در آزمون شارژ هوشمند ابراز داشتند.

مهمترین آنها دولت محلی / ایالتی بود که بیش از 30٪ از متقاضیان را نشان می داد ، و نشان می داد که از نظر شارژ یک طراحی قدرتمند است ، همچنین همزمان با بسیاری از شوراهای محلی آزمایش EV در پارک های آنها.

شرکت کنندگان مشاغل برای انتخاب در آزمایش بر اساس:

برنامه های پایداری و ناوگان EV موجود.

در دسترس بودن فضای پارکینگ ویژه برای نصب شارژرهای EV.

ارزیابی دقیق سایت برای درک نیازهای زیرساخت شارژ.

شرکت در مطالعات ، مصاحبه ها و آزمایش ها به مدت 2 سال.

تا به امروز ، 33 شارژر برای ناوگان 15 شرکت کننده تجاری نصب شده است که 6 مورد در VIC ، 6 دستگاه در NSW ، 2 مورد در QLD و 1 مورد در SA وجود دارد.

برای اکثر شرکت کنندگان در آزمون ، پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی توسط اقتصاد انجام نمی شود ، بلکه با تعهد به پایداری یا یک پیشنهاد تجاری مرتبط است که رابطه پایدار ناپذیری با پایداری دارد.  انتقال به EV به عنوان “کار صحیح” تلقی می شود.

بسیاری از بازیگران محلی / ایالتی به طور فزاینده ای از وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان وسیله ای برای کاهش انتشارات مربوط به حمل و نقل استفاده می کنند.  بسیاری از این سایتها تمایل دارند که بیش از یک EV در داخل ناوگان خود پیشرفت کرده و چندین EV و شارژر را در چندین سایت خریداری کنند.

به طور خاص در بخش خرده فروشی ، تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی یا برای اهداف کاهش انتشار شرکت ها یا به عنوان وسیله ای برای نشان دادن تعهد سازمان ها به محیط زیست در حال انجام است.  همچنین اشاره شد که در برخی موارد برای سازمانهای کوچکتر ، پایداری به طور جدایی ناپذیری با پیشنهاد تجاری آنها ارتباط دارد.

میانگین تعداد شارژرهای صنعتی نمونه خوبی از مقیاسی است که میزان جذب EV توسط صنایع به آن رفته است (شکل 8).  در حالی که بسیاری از شرکت کنندگان 1-2 شارژر را به عنوان ابزاری برای آزمایش این فناوری می دیدند ، چندین بخش فراتر از آن گسترش یافتند و شامل وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان سنگ بنای اصلی نیازهای ناوگان آینده آنها شدند.

رفتار شارژ

اطلاعات مربوط به رفتار شارژ شرکت کنندگان ، بینش های جالبی را نشان داد.

بیشتر افراد فقط پس از رسیدن باتری به درصد مشخص یا هر چند روز یکبار ، EV را برای شارژ روشن می کنند.  این با انتظار معمول که رانندگان در پایان روز به خانه برمی گردند و برای ایجاد رفتار شارژ و تکیه بر برنامه ماشین در نرم افزار برای اطمینان از در دسترس بودن هزینه مناسب برای روز بعد ، متفاوت هستند ، متفاوت است.

معیار جالب دیگر زمان روز شارژ شدن است.  با کمال تعجب ، بیشتر آنها در زمان پایین ترین قیمت از شارژ خارج از حد استفاده نمی کردند.  بیشتر شارژها بین ساعت 7:00 تا 23:00 انجام شده است.  بیشتر این زمان را می توان به هنگام طلوع خورشید اختصاص داد و با توجه به اینکه درصد زیادی از شرکت کنندگان انرژی خورشیدی داشته اند ، این منطقی است ، زیرا اگر میزان از دست رفته را حذف کنید ، اساساً انرژی از خورشید عاری است. -تاریف

از آنجایی که به دلیل مسدود شدن Covid-19 بیشتر ما در خانه هستیم ، این مطمئناً منطقی است ، اما کسانی که بین ساعت 18:00 تا 23:00 شارژ می کنند واقعاً در زمان اوج مصرف انرژی مصرف می کنند و ارزش بالاترین پول را دارند.  تجربه در مورد استفاده از اتومبیل های الکتریکی زیاد نیست ، که ممکن است برخی از این رفتارها را توضیح دهد ، زیرا همه اتومبیل های برقی از برنامه شارژ پشتیبانی نمی کنند.  این به معنای رفتن به خانه و اتصال به راحتی است و شاید آنها مایل به پرداخت حق بیمه برای آن باشند.

به طور کلی ، داده های موجود در این گزارش نشان می دهد که بینش های خوبی در مورد تأمین منبع برق برای ایجاد زیرساخت های خود برای تأمین شارژ روزافزون وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد.

اکنون س bigال اصلی این است که سرعت منحنی پذیرش خودروهای الکتریکی در استرالیا چقدر سریع است؟

شما می توانید گزارش کامل موقت را در اینجا بخوانید.

  • عرفان رضاپوری