سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

 

در آن زمان ، 3 پرونده جنایی علیه او در جریان بود ، از جمله آتش سوزی وار

پلیس دهلی به دادگاهی در اینجا گفت که سوشیل انصال – مجرم در حادثه آتش سوزی اوپهار در سال 1997 که منجر به کشته شدن 59 نفر شد – با پنهان کردن اطلاعات مربوط به پرونده های جنایی که علیه وی در هنگام تمدید گذرنامه اش در دست بود ، مقامات را فریب داد.

پلیس در کوپن خود گفت: “از تحقیقات مشخص شد که سوشیل انصال عمداً اطلاعاتی را درباره دادرسی کیفری که علیه متقاضی در هر دادگاه در جریان است محروم کرد ، یا اینکه در گذشته وی توسط هیچ دادگاهی محکوم نشده است.”

همچنین گفته می شود که آقای انصال در سال 2013 پاسپورت مربوط به درخواست “تاتکال” را دریافت کرده است.  اعلامیه قسم خورده تحت طرح تاتکال مستلزم سپرده گذاری مشخصی از طرف شاکی است تا در هیچ دادگاهی رسیدگی به تعقیب کیفری علیه شاکی انجام نشود و یا اینکه وی توسط هیچ دادگاهی به جرم گذشته محکوم نشده باشد.

– دولت گمراه شده  قدرت ‘

“این اعلامیه توسط انصال همراه با درخواست وی ارسال شد که منجر به صدور گذرنامه در سال 2013 شد. متهم از گذرنامه مذکور استفاده کرد … [Regional Passport Office] که وی در هیچ دادرسی کیفری توسط هیچ دادگاهی محکوم نشده است “، پلیس افزود.

“انصال از مفاد قانون گذرنامه کاملاً آگاه بود.  وی به طور عمدی جعبه های مربوطه را در فرم درخواست مربوط به جرم یا مراحل قانونی بررسی نکرد. “

تحقیقات به دستور دیوان عالی کشور پس از تقدیم دادخواست توسط انجمن تراژدی Uphaar (AVUT) از طریق رئیس آن ، Neelam Krishnamoorth ، مبنی بر اینکه مغول املاک و مستغلات به طور عمدی هنگام درخواست تقاضای گذرنامه دادرسی کیفری را اعلام کرده بود ، آغاز شد.

پیش از این ، پلیس به دیوان عالی کشور اطلاع داده بود که در سال 2013 ، سه پرونده جنایی علیه انصال در جریان است ، از جمله موضوع فاجعه آتش سوزی Uphaar.

کریشنامورتی که دو فرزند خود را در این فاجعه از دست داد ، طی 20 سال گذشته به نمایندگی از خانواده قربانیان درگیر نبرد قانونی بوده است.  آتش سوزی در سینما Uphaar هنگام نمایش فیلم هندی مرز در 13 ژوئن 1997 ، منجر به کشته شدن 59 نفر شد.

  • عرفان رضاپوری