سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

گل Geelong از Geelong پس از آژیر برای پیروزی خیره کننده مقابل Western Bulldogs

عرفان رضاپوری | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹ ب.ظ

 

شوت یخی گری روهان پس از آژیر آژیر یک پیروزی هیجان انگیز پنج امتیازی برای جیلونگ نسبت به نخست وزیران AFL که بولداگ غربی را دوست دارند به دست آورد.

توبی مک لین با بازگشت به بازی 9 ماهه با آسیب دیدگی از ناحیه زانو ، به بولداگها برتری 4 دقیقه ای داد و بازی را که می تواند یک پیروزی باشد ، محدود کرد.

اما مراحل پایانی دیوانه وار با یک فشار نهایی برای گربه ها ، با ضربه ایزاک اسمیت ، روهان را پیدا کرد که در 40 متری زاویه دقیق ، گل محکم گرفت.

ضربه روهان از سمت راست شروع شد ، اما ایستاد و قایقرانی کرد تا گلونگ را از 12.11 (83) به 11.12 (78) برساند.

این نتیجه باعث تساوی گربه ها (10-3) در پیروزی با بولداگ ها شد ، که درصد دوم را حفظ می کنند ، پیروزی پشت سران نردبان ملبورن.

هر دو طرف بازیکنان اصلی خود را در این مسابقه با ضربات از دست دادند ، زیرا در چند دقیقه اول میچ دانکن (زانو) هافبک گربه ها لنگ لنگان لک خورد و مهاجم بلند سگ ها آرون ناوتون (دنده ها) لحظاتی قبل از پایان نیمه مصدوم شد.

روهان ، جرمی کامرون و سام منگولا هر کدام دو گل برای جیلونگ به ثمر رساندند ، کاپیتان جوئل سلود و مدافعان تام استوارت و جک هنری مهم بودند.

اسمیت 30 قطره بر روی یک بال خود جمع کرد و لحظه ای خنده دار را فراهم کرد وقتی که از تریبون خالی بالا می رفت تا توپی را که از بالای حصار پریده بود ، جمع کند و از جمعیت تشویق کننده در خلیج بعدی استقبال کند.

فقط 6،583 هوادار زیر حد دولت ویکتوریا در خدمت بودند و آنها نیمه اول سختی را شاهد بودند زیرا روهان و مک لین پس از یک سری درگیری های شدید تحت آزمایشات مغزی قرار گرفتند.

گربه ها با کوینتون نارکل ، که جایگزین مدافع ارشد لاچی هندرسون (ران) شد ، تغییر دیرهنگامی ایجاد کردند و شان هیگینز پس از اینکه در ابتدا به عنوان “مدیریت شده” در لیست قرار گرفت و از تیم کنار گذاشته شد ، به عنوان معاون پزشکی انتخاب شد.

فقط 10 دقیقه بود که هیگینز به جای هافبک خود دانکن فراخوانده شد ، که در مسابقه مارکینگ به سختی افتاد و لنگ لنگان رفت.

سر و صدای سه گل در همان دقایق کوارتر دوم باعث شد گربه ها در وقت اصلی هفت امتیاز صعود کنند زیرا سگ ها پس از درگیری در میانه میدان با جد باس به ناتان باختند.

در نیمه دوم تیم ها همه چیز را به سمت یکدیگر پرتاب کردند و چندین بار نتیجه را تغییر داد.

جاش بروس سه گل برای بولداگ ها به ثمر رساند چون جک ماکرای ، مارکوس بونتمپلی و تام لیبراتور 30 ​​بار یا بیشتر سقوط کردند.

اما آنها نتوانستند در یک فینال کلاسیک بین دو کشور که قرار است در ماه سپتامبر عمل کنند ، کشور خود را از مرز خارج کنند.

نردبان

  • عرفان رضاپوری