سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

گارنت ، دانکن و برایانت رسماً وارد تالار مشاهیر می شوند

عرفان رضاپوری | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۳۸ ب.ظ

 

UNCASVILLE ، کانکتیکات (AP) – ونسا برایانت بازوی مایکل جوردن را گرفت و صحنه را ترک کرد ، و یک شعار معروف در حالی که بازگشت به صندلی خود بود ، در سراسر صحنه فوران کرد.

مردم فریاد زدند: “کوبه! کوبه! کوبه!”

با این کار ، او – بطور رسمی ، سرانجام – عضوی از تالار مشاهیر بسکتبال نایسمیت بود.

کوبی برایانت اکنون به همراه تیم معاصر تیم دانکن و کوین گارنت ، سرگروه های یک گروه 9 نفری که شنبه شب ، با گذشت بیش از یک سال از انتخاب وی به عنوان تالار سال 2020 ، پذیرفته شده بودند ، در سالن حضور دارند. کلاس

ونسا برایانت گفت: “در حال حاضر ، من مطمئن هستم که او در آسمان می خندد زیرا من در ملا public عام از او تعریف می کنم.”

و او این کار را کرد ، لباس بنفش او مطابق با رنگ سنتی لس آنجلس لیکرز بود که شب را با سخنرانی همسرش که برای سخنرانی در اینجا نیست ، شب بست

ونسا برایانت گفت: “هیچ کس مانند کوبه وجود نخواهد داشت.”  “کوبه یک نوع بود. او خاص بود. فروتن بود – بیرون از زمین ، اما بزرگتر از زندگی.”

برایانت ، دانکن و گارنت از کیم مالکی مربی سه بار قهرمان NCAA ، رودی تومجانویچ ، مربی دو بار قهرمان NBA ، تامیکا کچینگز دارنده چهار مدال طلای المپیک ، مربی سه بار فینال فاینال باربد و چهار بار فینالیست شدند. دبیر کل پاتریک بومن.

گارنت از روی صحنه به دانکن گفت: “من از تو قدردانی می کنم.”  “افتخار این است که با تو وارد سالن بشویم ، برادر. تو و کاب.”

دانکن به آنچه که بود وفادار ماند: متواضع و متواضع ، در روزی که مربی اش اسپرز ، گرگ پوپوویچ ، یک بازی را از دست داد تا شاهد حضور او باشد.

دانکان هنگام شروع سخنرانی گفت: “این عصبی ترین حالت عصبی است که در زندگی داشته ام.”  “من فینال ها را پشت سر گذاشتم ، بازی 7 ، این رسماً عصبی ترین عصبی است که در زندگی ام داشته ام.  من تمام روز به اتاقم رفتم ، بیایید ببینیم چه چیزی به دست می آوریم.  “

طبق معمول ، او را تحویل کلاچ داد.

و سایر سخنرانی ها ناامید کننده نبودند.

تالار مشاهیر یک ساعت 10 دقیقه ای برای شمارش معکوس پیش بینی کننده دارد که سخنرانان از آن برای کمک به سخنان خود استفاده کرده اند.  جلب صاف و روان ، برای چند دقیقه در یک مکالمه احساسی که بسیاری از چالش ها را پوشش می داد ، گذشت.

کچس گفت: “بسکتبال من را خر خرس ، هیجان زده ، درونگرا ، متولد شده با کم شنوایی ، نقص گفتار و اراده برای غلبه بر موانع ، رویاهای بزرگ و تغییر جهان انتخاب کرد.”

مالکی در مورد ریشه های خود صحبت می کند ، از یک شهر کوچک لوئیزیانا به تالار مشاهیر می آید – با معرفی به اردن ، که همان نقش را برایانانت بازی می کند ، متعجب است.

مالکی گفت: “مایکل ، این افتخاری باورنکردنی برای من است. قلب”.

مجموع دستاوردهای کلاس هال حیرت انگیز است.

برایانت ، گارنت ، دانکن و کچینگز برای 58 بازی در All-Star با هم ترکیب شدند.  مولکی ، تومجانوویچ ، ساتن و استیونس بیش از 3000 پیروزی مربیگری را با هم ترکیب کردند.  بومن بخاطر تلاشهایش برای افزودن بسکتبال 3/3 به برنامه المپیک مورد ستایش و ستایش قرار گرفت.

تومجانوویچ در حالی که صدایش ترک می خورد گفت: “زندگی من از رویاهای وحشیانه ام بهتر شد.”

مسابقات قهرمانی NBA ، مسابقات WNBA ، مسابقات قهرمانی کشور ، مدال های طلای المپیک ، جوایز MVP ، کلاس دارای همه چیز بود.

مولکی فریاد زد: “ما تالار مشاهیر هستیم ، پسران”.  “ما یک اتاق مصرف کننده هستیم.”

و گرچه این یک جشن بود ، اما همچنین یادبودی از تالار مشاهیر بود که از آخرین ثبت نام آن در سال 2019 از دست رفته بود. سه بار برنده جایزه گرمی Ne-Yo “” باور نکردنی “را در خاطرات خود اجرا کرد ، فیلم هایی که پشت سر او پخش شد ، از جمله پیام کمیسار سابق NBA ، دیوید استرن ، که در 1 ژانویه 2020 درگذشت و برایانت که در 26 ژانویه همان سال در یک سقوط هلیکوپتر که دخترش جانا و هفت نفر دیگر را به کام مرگ کشید ، جان خود را از دست داد.

برایانت در این ویدیو گفت: “من همیشه گفته ام که ​​می خواهم از من به عنوان بازیکنی یاد کنم که یک لحظه تلف نمی کند ، یک روز هدر نمی دهد و هر روز زندگی می کند مثل اینکه نفر دوازدهم روی نیمکت باشد.” .

برایانت تنها عضوی نبود که پس از مرگ توصیه می شد.  ساتن و بومن نیز همین کار را کردند.  شان ساتون ، پسر ساتن ، از طرف پدر خود پیامی ضبط شده ارائه داد.  پسر باومن ، پاول ، و دختر ، بیانکا ، همین کار را برای پدرشان کردند.

بیانکا باومن گفت: “از این افتخار و فرصتی که برای ادامه دادن میراثم به جلو دارم بسیار متشکرم.”

گارنت همچنین در مورد میراث ، آنچه در مینه سوتا دارد و آنچه هنوز می خواهد در آنجا داشته باشد صحبت می کند.  هنگامی که او تیمبرولوز را در سال 2007 ترک کرد ، آنها یک اصلاح اساسی را به عنوان حق رای دادن آغاز کردند.  اکنون که مینیاپولیس به یک سال آزمایشی پس از مرگ جورج فلوید در سال 2020 نیاز دارد ، گارنت می خواهد بخشی از بهبودی دیگر باشد.

گارنت گفت: “تنها حسرت من با مینه سوتا این است که نتوانستم به عنوان قهرمانی برسم.”  “اما همانطور که گفتم ، من به دنبال بهبود مینیاپولیس هستم.”

استیونز – که بیشتر کار خود را در دانشگاه بنتلی در بخش دوم گذرانده است – توسط تالار مشاهیر جنو آوریما و مفت مک گراو ، رقبای دیرینه بسیاری از نبردها در کنتیکت و نوتردام ، نمایندگی می شد.

استیونز پرسید: “حال شما خوب است؟”

همه چیز خوب بود  Auriemma و McGraw از فرصت استفاده کرده بودند و در کنار استیونز بودند که مانند همه افراد حاضر تعداد بی شماری برای تشکر از آنها داشت.

استیونز گفت: “برای بازیکنان سابق من ، که بسیاری از آنها حضور دارند: به زبان ساده ، شما دلیل این است که امشب اینجا می مانم.”  “بزرگترین افتخار من بود که مربی شما شوم.”

تقویم اکنون به کلاس بعدی می رود که یکشنبه در تالار مشاهیر اسپرینگفیلد در ماساچوست رونمایی می شود ، جایی که مراسم معارفه بعدی قرار است در 11 سپتامبر برگزار شود.

در میان نامزدهای نهایی: ریک آدلمن ، کریس بوش ، پل پیرس ، بن والاس ، کریس وبر و جی رایت.  بیل راسل 46 سال پس از انتخاب به عنوان بازیکن برای هال ، این بار نیز به عنوان مربی ، فینالیست است.

بسیاری از افراد در کلاس بعدی ، مانند اکثر کلاسهای درس در سالن ، خواهند توانست بگویند که بر تردیدها غلبه کرده اند – درست همانطور که بسیاری از این کلاسها این کار را کرده اند.  و از طرف شوهرش ، ونسا برایانت ، پیامی برای کسانی داشت که تصور می کردند او به اهداف خود نخواهد رسید.

او گفت: “او ثابت کرد که اشتباه کردی.”

  • عرفان رضاپوری