سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

نمایندگی BMW در نظر دارد تا یک جنگل را آسفالت کند و یک پارکینگ بسازد

عرفان رضاپوری | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ

 

ساکنان ساکن نزدیک فرودگاه اوتاوا و مشاور منطقه با برنامه های نمایندگی اتومبیل محلی برای ساخت پارکینگ بر روی بخشی از جنگل در جاده هانت کلاب مخالف هستند.

بی ام و اوتو دارد اجازه جستجو از شهر اتاوا برای گسترش پارکینگ خود به حدود 1.57 هکتار جنگل به دلیل مشکلات فضای موجود.

یکی از ساکنان مجاور ، مانوئل کوستا ، پس از شنیدن برنامه فروش ، گروهی از فیس بوک را به نام “جنگل باشگاه شکار را نجات دهید” راه اندازی کرد تا در محله گفتگو کند.

کوستا گفت: “ما در یک وضعیت اضطراری جهانی قرار داریم. این یک تهدید وجودی است. و آیا کسی شجاعت دارد که برای ساخت پارکینگ یک جنگل را قطع کند؟ منظور من این است که برای من بسیار ناخوشایند است.”

شمارنده رایلی بروکینگتون ، نماینده ریور وارد ، می گوید که رای دهندگان وی می خواهند روی پارکینگ بالقوه ترمز بگیرند.

بروکینگتون گفت: “این در جامعه من مانند یک حباب سرب پیش می رود. این چیزی نیست که بتوانم از آن پشتیبانی کنم. من از نظر برنامه ریزی و از نظر اجتماعی نسبت به آن احترام جدی قائلم.”

سیلویا بیکر ، ساکن اطراف آن ، که به طور منظم از طریق جنگل کلوپ هانت قدم می زند ، می گوید که می دانست پیشرفت در اینجا همیشه محتمل است. (Celeste Decaire / CBC)

بروکینگتون اذعان می دارد که این جنگل که متعلق به فرودگاه بین المللی اتاوا است ، همیشه برنامه های توسعه ای داشته است ، اما تقاضا و نیازی به پارکینگ بیشتر وجود ندارد.

وی می گوید این جامعه پروژه ای را می خواهد که هدف آن بهبود شهر باشد.

اعضای انجمن جامعه شکارچیان باشگاه نیز خواهان تغییر پیشنهاد پارکینگ هستند.

برایان وید ، رئیس انجمن گفت: “در زمانی که شهر اوتاوا در شرایط اضطراری آب و هوایی قرار دارد و اهداف چالش برانگیز فدرال برای کاهش انتشار خالص را دارد ، این پیشنهاد که برای کاهش تغییرات آب و هوا پیش بینی نمی کند ، در مسیر اشتباهی قرار دارد.”

درختان کاج به جو کمک می کنند ، ساکنان می گویند

بخشی از جنگل در نظر گرفته شده برای پارکینگ جدید شامل ردیفی از درختان کاج قرمز بالغ است که حدود 55 سال عمر دارند و فقط در اواسط امید به زندگی آنها هستند.  به طور هم زمان ، کاج قرمز به طور موثری کربن را از جو جذب می کند.

ساکنان می گویند ، این دلیل دیگری است که جامعه از آنها درخواست ترک کرده است.

سیلویا بیکر ، که از سال 2007 در این منطقه زندگی می کند ، می گوید که او می دانست وقتی او به این محله می رود بخشی از جنگل رشد می کند ، اما امیدوار است که یک برنامه بهتر باشد.

باکر می گوید که وی در هنگام شیوع همه گیری متوجه افزایش تعداد افرادی که در جنگل قدم می زنند شده و بر اهمیت مسیر طبیعی تأکید کرده است.

وی گفت: “جنگل قطعاً مرا سالم نگه می دارد. شوهر و نوجوانانم به شما خواهند گفت که اگر من مرتباً به آنجا نروم ، دیوانه تر از حالت عادی هستم.”

برای صاحب نمایندگی BMW اتو نمی توان اظهارنظر کرد.

این نمایندگی سالها پیش برای گسترش پارکینگ تصویب شده بود ، اما اخیراً برای این فضا اقدام کرده است.  (Celeste Decaire / CBC)

  • عرفان رضاپوری