سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

مجموعه نور درمانی دولچه و گابانا زندگی را جشن می گیرد

عرفان رضاپوری | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ق.ظ

 

میلان (AP) – دولچه و گابانا مردان را از کاناپه بیرون کشیدند و با یک مجموعه باشکوه الهام گرفته از تاسیسات روشنایی بی نظیر جشنواره های خیابانی در جنوب ایتالیا ، به جهان بازگشتند.

طراحان دومنیکو دولچه و استفانو گابانا مجموعه خود را “نور درمانی” برای جهانی دانستند که در 15 ماه گذشته بیشتر از اجتماعات بزرگ محروم بوده است.  نمایش زنده آهنگ آنها با تماشاگران مهمان دعوت شده از نظر اجتماعی برای اولین بار در نمایشگاه آنها برگزار شد ، زیرا همه گیری های مختلف هفته مد میلان را مجبور کرد که در فصول اخیر بیشتر به صورت دیجیتالی برگزار شود.  آنها فقط یکی از چندین مارک تجاری هستند که در این فصل نمایش زنده دارند.

گابانا در پشت صحنه قبل از نمایش گفت: “مد یک احساس است.”  “ما فصل گذشته یک نمایش دیجیتالی را تجربه کردیم.  یکسان نیست  بدون آدرنالین بود.  “

طراحان با استفاده از وسایل روشنایی لومیناریا که یادآور جنوب ایتالیا است ، نمایشگاه را مبله کرده و مدل ها را با ظاهری با لهجه کریستال به باند فرود می فرستند تا الگوهای هندسی آنها را منعکس کند.

کت و شلوارهای مشکی امضا شده Dolce & Gabbana ، تاپ های شفاف ، لباس بافتنی راحت و کت های بمب افکن ابریشمی با آستین های پف دار با کریستال های روشن پوشانده شده بود که نور را بالا می برد و حرکت خود را تحریک می کرد در حالی که مدل ها از باند پرواز می کردند و به یک رقص ضربان دار می رفتند.

شلوار جین مشکل دار را با طلا و جواهر تزئین می کردند یا برای یک باروک تهدید طلایی می کردند و با تاپ های ابریشمی ست می کردند ، گاهی اوقات باز می ماند.  لباس بافتنی قلاب بافی لایه دیگری از صنعت کار را فراهم می کند.  پانل های توری به لباس های تیره روشنایی می بخشند و شلوارهای توری هنجارهای جنسیتی را به چالش می کشند.

چراغ های لومیناریا به چاپ عکاسی تبدیل می شوند که به روانگردان ، هیپی لباس بلند یا کافه های شلوار را حس می کنند.

این چشم اندازها با گردنبندها و دستبندهای لایه ای ، کیف های کریستالی و لغزنده های ساحلی یا کفش های کتانی پر از رنگ برجسته می شدند.

این مجموعه در اوایل دهه 2000 بود ، زمانی که طراحان گفتند که آنها پس از یک دوره مینیمالیسم ، یک رگ زندگی را از دست دادند.

“پیام ما زندگی کردن است.  دولچه گفت: “نترس.”

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

  • عرفان رضاپوری