سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

مایکل بولتون می گوید لیزا رینا از او به خاطر هری هملین تشکر می کند

عرفان رضاپوری | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ق.ظ

 

مایکل بولتون به شایعات درباره او و نیکولت شریدان پاسخ می دهد.  (عکس: باب لیوی / گتی ایماژ برای یونیسف)

مایکل بولتون در مورد برخی اظهار نظر کرد میزبان واقعی درامی که او را در مرکز قرار می دهد.

اول ، اندکی پیش زمینه: در فوریه 2019 ، لیزا رینا ، بازیگر سریال رئال شو بورلی هیلز ، ادعا کرد که شوهر 1997 ، بازیگر هری هملین ، از همسر سابق خود طلاق گرفته است. زنان خانه دار ناامید ستاره نیکلت شریدان ، برای سریعتر “وقتی مرد زن را دوست دارد”.  رینا در این قسمت گفت: “ماجرا این است که” او به یک کنسرت مایکل بولتون در هالیوود کاسه رفت – و با مایکل بولتون رفت!  او اغلب از بولتون در پست های هشتگ خود درباره هملین تشکر می کرد.

هملین و شریدان در سپتامبر 1991 ازدواج کردند و در کمتر از یک سال از هم جدا شدند.  در حالی که شریدان در همان سال شروع به معاشرت با بولتون کرد – آنها قبل از جدایی 5 سال با هم بودند ، در سال 2005 دوباره به هم پیوستند و قبل از پایان دادن به آن در سال 2008 نامزد کردند – او ادعای رینا را رد کرد.  در جریان اظهار نظر رینا ، هملین نیز اصرار شریدان مبنی بر “جعلی بودن خبر” بودن بولتون را رد کرد.

روز دوشنبه وقتی از او در مورد وضعیت نسخه SiriusXM س askedال شد ، گفت هر آنچه واقعاً اتفاق می افتد ، بولتون مطمئناً می داند که رینا از آن قدردانی می کند. اندی کوهن زنده.

“من لیزا را می شناختم زیرا می خواستم او را در هتل بورلی هیلز ، در سالن پولو ببینم. و او قصد داشت لبخند بزرگ را بر روی صورت من ببندد و مرا بغل کند. من واقعاً او را شخصاً نمی شناسم. و او توضیح داد چرا … زیرا او گفت: “اگر تو نبودی ، من هرگز هری را ملاقات نمی کردم و صاحب فرزندی نمی شدم” بازی دوست یابی افراد مشهور، گفت  “و او خوشبختی خود را به من نسبت داد ، که به نظر من کنجکاو بود ، اما همیشه بسیار صادقانه به نظر می رسد. و بنابراین او بسیار خوشحال بود و آن را ابراز می کرد. بنابراین ، من همیشه هر وقت او را می دیدم با او دوستانه رفتار می کردم.”

در حقیقت ، رینا و هملین دو دختر داشتند که اکنون در اوایل 20 سالگی مدل هستند.

داستان ادامه دارد

اکنون بولتون به افراد مشهور دیگر کمک می کند تا عشق را به عنوان میزبان مشترک پیدا کنند بازی دوست یابی افراد مشهور.

بیشتر بخوانید از Yahoo Entertainment:

  • عرفان رضاپوری