سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

ساکنان جزیره پنگوئن ها را تکان می دهند تا سری 4 بازی های گیم را بگیرند

عرفان رضاپوری | دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۳۰ ق.ظ

 

ایلیا سوروکین 29 شوت را متوقف کرد ، الیور والستروم و رایان پولاک یک گل و یک پاس گل دادند و ساکنان جزیره نیویورک در روز شنبه 4 بازی پیتزبورگ پنگوئن را با نتیجه 4-1 شکست دادند تا حتی در دور اول برابر شوند.

جاش بیلی و جوردن ابرل نیز برای نیویورک گلزنی کردند.  سوروکین که در پیروزی 4-3 جزیره نشینان در مسابقه 1 39 سیو داشت ، پس از شروع بازی های 2 و 3 سمیون وارلاموف دوباره به هدف برگشت – هر دو باخت.

تریستان جاری 23 سیو برای پیتسبورگ داشت و شعارهای تمسخرآمیز “جار-ری! جار-ری!”  از طرفداران جزیره نشین.

بازی 5 دوشنبه شب در پیتزبورگ برگزار می شود و بازی 6 روز چهارشنبه در محل کلاسیوم ناسائو برگزار می شود.

با حضور تیم های 4 بر 4 در دوره سوم ، کریس لتانگ از پیتسبورگ فراخوانده شد تا مداخله کند تا جزیره نشینان به بازی سوم خود برسند.  همانطور که پنالتی اسکات میفیلد به پایان رسید ، وال استروم یک تایمر را یک بار اخراج کرد که توسط جاری متوقف شد.  با این حال ، تدی بلودگر بازیکن پیتسبورگ هنگامی که سعی در از بین بردن ضربه برگشت داشت ، ضربه خوبی را به ثمر رساند و در ساعت 6:04 نیویورک را 3-0 پیش انداخت.

در حالی که جزیره نشینان همچنان قدرتمند بازی می کنند ، ابلر تنها 24 ثانیه بعد که جاری را از بالای دایره سمت راست بالای دستکش زدند ، نتیجه را 4-0 کرد.

تماشا کنید |  مروری بر مرحله پلی آف جام استنلی: بخش شرقی:

شرق می بیند که سیدنی کرازبی تعقیب چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

استون-ریز پیشنهاد کنار گذاشتن سوروکین را با یک گل با دست کوتاه با 2:35 جلوتر لغو کرد.  این اولین گل پلی آف وی در دوران حرفه ای بود.

پس از یک دوره اول بی نتیجه ، جزایر در دومین دوره کنترل را در دست گرفتند.

ارسال نفر دوم نلسون توسط Jari در دقیقه 2 حذف شد.  سوروکین با یک حرکت خوب به سمت راست حرکت کرد تا سیدنی کرازبی را در مقابل 3 1/2 دقیقه انکار کند.

بیلی با گل دوم خود از سری 8:07 در گل دوم ، جزیره نشینان را در اول جدول قرار داد.  لتانگ آنتونی بوویل را از نیویورک به جاری هل داد و دروازه بان را مجبور کرد دوباره وارد در شود و بیلی از کنار او شلیک کرد.

Pullock در موقعیتی که 5-09 در وسط بازی قرار داشت نتیجه را 2-0 کرد و یک شوت Wahlstrom را دریافت کرد و یک اسکیت یک بار از Cody Ceci مدافع پنگوئن ها و Jarry آخر را شلیک کرد.

در اولین دوره سریع هر تیم هشت شوت به سمت دروازه داشت.  جزیره نشینان از نظر جسمی شروع کردند و در نیمه اول این دوره شانس بیشتری داشتند.

سوروکین سعی کرد دقایقی کاسپری کاپانن را از زمین جدا کند.  دقیقاً تلاش جلو بوویل توسط جاری در حدود 6 دقیقه از لوله ها منحرف شد.  متیو بارزال از دایره سمت راست با برخورد 2 1 از تیر دروازه شلیک می کند / 2 دقیقه از زمان باقی مانده است.

تماشا کنید |  چگونه رقابت پلی آف Leafs-Habs رخ داد:

به طور رسمی ، Leafs و Habs برای اولین بار از سال 1979 در مرحله پلی آف جام استنلی دیدار می کنند. راب پیکو بیش از 100 سال است که به آرشیو بازگشته است تا قدیمی ترین رقابت هاکی را بررسی کند. 4:28

  • عرفان رضاپوری