سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

تیم جدید ، طرفداران جدید: NWSL فصل 9 را در آغاز یک کارزار موفق آغاز می کند

عرفان رضاپوری | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۳ ق.ظ

 

از نظر پورتلند تورنس ، بلند کردن جام چلنج فقط آغاز کار بود.

تورن در مسابقات تدارکاتی لیگ ملی بانوان بانوان به شکلی چشمگیر – در ضربات پنالتی پس از تساوی یک بر یک مقابل گاتهام – پیروز شدند و اکنون توجه خود را به فصل نهم لیگ که روز شنبه آغاز می شود ، معطوف کرده اند.  پورتلند محبوب لیگ است.

“ما می دانیم که وقتی هستیم و با قدرت خود بازی می کنیم و آنچه را که می توانیم انجام می دهیم ، در نتیجه شکستن ما برای تیم های دیگر واقعاً دشوار خواهد بود – زیرا ما به سبک ، فرهنگ و راهی که می توانیم باور داریم فشار دهید و ما بسازیم و امتیاز بگیریم. ”گفت: مگان کلینگنبرگ ، مدافع پورتلند.

تغییرات خارج از زمین در همه جای NWSL وجود داشته است ، که بیش از هر تلاش قبلی برای قهرمانی سطح بالای حرفه ای زنان در کشور بیشتر طول کشیده است.

اضافه شدن Racing Louisville لیگ را در 10 تیم برای فصل قرار می دهد.  هنوز چیزهایی بیشتر در دسترس نیست که آنجل سیتی با گروه مالکیت پر ستاره خود از جمله ستاره تنیس ونوس ویلیامز و برنده اسکار ناتالی پورتمن به فصل آینده می پیوندد.

تماشا کنید |  Portland Thornes برنده جام چالش NWSL:

آدریانا فرانچ و مورگان ویور موفق شدند در ضربات پنالتی در حالی که در فینال مسابقات چالش جام NWSL نیویورک / نیویورک گاتهام را شکست داده بودند ، راهی پرت لند تورن شوند. 1:16

چندین تیم لیگ نیز در خارج از فصل سرمایه گذاران ارشد را اضافه کرده اند.  چلسی کلینتون و جنا بوش هاجر برای “Washington Spirit” خریدند.  نائومی اوزاکا یک سرمایه گذار در کارولینای شمالی شد ، در حالی که روزنامه نگار سارا اسپانیا و مدیر عامل موسیقی کالین مارس به گروه صاحبان شیکاگو پیوستند.

سرمایه گذاران تنها نشانه ای نیستند که NWSL در مسیر درست قرار دارد.

سال گذشته ، NWSL هنگامی که اولین لیگ ورزشی تیمی حرفه ای در ایالات متحده بود که با میزبانی یک تورنمنت در یوتا ، در میان بیماری همه گیر بازگشت ، شاهد بی سابقه ای در رشد تماشاگران بود – با حدود 300 درصد.

فینال هفته گذشته مسابقات Challenge Cup در CBS برگزار شد و این شبکه همچنین سه بازی از فصل عادی و قهرمانی لیگ را پخش خواهد کرد.  بازی های دیگر از شبکه ورزشی CBS ، پارامونت + پخش می شوند یا به طور مستقیم از Twitch پخش می شوند.

سینکلر ، چرخش ها در برابر ستاره سرخ باز می شود

تورن ها که در تورنمنت تدارکاتی بدون شکست باقی مانده بودند ، روز یکشنبه فصل عادی را مقابل ستارگان سرخ شیکاگو آغاز می کنند.  در ترکیب پورتلند بازیکنان تیم ملی آمریکا کریستال دان ، بکی سائوربرون و لیندسی هوران و همچنین کریستین سینکلر کانادایی حضور دارند.

کلینگنبرگ گفت: “برای ما ، ما فقط نمی خواهیم پیروز شویم. ما می خواهیم بهترین باشیم. ما می خواهیم بهترین کسانی باشیم که تاکنون بوده ایم.”  “ما می خواهیم تیمی باشیم که – کارولینای شمالی آنقدر خوب بود که من فکر می کنم مردم در چند سال گذشته شروع به تغییر شیوه بازی و تغییر روش جمع شدن کرده اند تا سعی کنند کارولینای شمالی را مغلوب خود کنند. همین. این شگفت آور است این به معنای واقعی کلمه فرهنگ لیگ را با میزان مهارت شما تغییر می دهد. و ما این کار را دنبال می کنیم زیرا در صورت داشتن چنین اهداف و چشم اندازهایی محدودیتی وجود ندارد. “

تماشا کنید |  سینکلر در فینال جام چلنج گل مهمی به ثمر رساند:

گل 60 سینکلر که در حال حاضر بهترین گلزن بین المللی است ، او را به یک گلزن برتر در میان بازیکنان فعال در تمام مسابقات NWSL تبدیل می کند. 1:25

کارولینای شمالی آخرین فصل عادی NWSL را در سال 2019 به دست آورد.

Sky Sky به Gotham FC تغییر نام داده است.  این باشگاه مستقر در نیوجرسی می خواست به رشد روزافزون خود در سراسر منطقه اذعان کند ، بنابراین با اشاره به مجسمه آزادی یک قله جدید ایجاد کرد.

کانزاس سیتی بار دیگر یک تیم NWSL دارد.

پس از بازنشستگی دل لوی هانسن به عنوان مالک NWSL و Real Salt Lake MLS در میان بحث و گفتگو درباره اظهارات وی در مورد پیوستن کشور به اعتراضات MLS در مورد تیراندازی به جیمز بلیک انجی و کریس لانگ رهبری گروهی از سرمایه گذاران ، یوتا رویالز از فصل خارج شد. – از جمله بریتنی متیوز ، نامزد خط حمله رئیس ، پاتریک موهمس – که حق سلطنت را تقویت و دوباره به کانزاس سیتی منتقل کرد.

این یک نوع حلقه کامل بود ، زیرا تیم سلطنتی تیمی بود که با انصراف FC Kansas City پس از فصل 2017 ظاهر شد.

گسترش لوئیزویل به لیگ پیوست

لوئیزویل با مربیگری کریستی هالی در این فصل به لیگ پیوست.  اگرچه تیم در جریان چلنج کاپ 0-2-2 پیش رفت ، اما هالی گفت که راسینگ تجربه ارزشمندی را کسب کرد.

“ما در مرحله جنینی رشد خود در NWSL هستیم. هیچ بازی آسانی در NWSL وجود ندارد. اگر یک ثانیه پای خود را بردارید ، این تیم ها شما را مجازات می کنند. این چندین بار برای ما اتفاق افتاده است. فکر می کنم آنجا قطعاً چند بازی بود که باید بازی را در رختخواب قرار می دادید ، اما این کار را نکنید. “

لوئیزویل روز شنبه میزبان کانزاس سیتی است.

هالی لیستی جذاب را با هدایت میشل بتوس ، دروازه بان باتجربه و مهاجمان ساوانا مک کاسکیل و یوکی ناگازاتو و همچنین بهترین انتخاب لیگ ، امیلی فاکس ، تهیه کرده است.  این تیم همچنان با جذب مهاجم آبنوس سلمان درگیر جذب لیست خود بود.

وابستگی Reign به لیون استعداد بین المللی را در تیم به وجود آورد.  در پایان فصل لیون ، اوژنی لو سامر مهاجم ، سارا بوهادی دروازه بان و جنیفر ماروسان هافبک به صورت قرضی به Reign خواهند پیوست.

پس از آن تازه کار هیجان انگیز ترینیتی رودمن است که برای روح واشنگتن بازی می کند و علاوه بر پدر مشهور خود به سرعت هویت خود را نیز تثبیت می کند.

NWSL روز جمعه اعلام کرد که یک قرارداد حمایت مالی چند ساله با Mastercard را تضمین کرده است.  در اوایل سال جاری ، Nationwide و Ally با NWSL شریک شدند.

هجوم اسپانسرها و سرمایه گذاران به قدرت لیگ اشاره دارد.

  • عرفان رضاپوری