سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

بهترین کالیر اولین بازی خود را انجام می دهد ، Wings Sparks جدید را شکست می دهد

عرفان رضاپوری | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۳ ب.ظ

 

لوس آنجلس (AP) – آلیشیا گری 23 امتیاز به دست آورد ، چارلی کولیر شماره یک انتخاب شماره 11 امتیاز و 10 ریباند داشت و دالاس جمعه شب با نتیجه 94-71 دیدار جدید لس آنجلس اسپارکس را شکست داد تا اولین پیروزی بال ویکی جانسون مربی را بدست آورد.

کولی ، یک تازه کار از تگزاس ، در اولین بازی 4 از 6 زمین بود و همکار از 5 بازیکن برتر چلسی دانگی دو دقیقه آخر را برای جناحین بازی کرد.  Awak Kuier ، گزینه شماره 2 در پروژه شلوغ دالاس ، بازی نکرد.

Arike Ogunbowale 17 امتیاز ، مارینا مبری 11 و Isabelle Harrison 10 امتیاز برای دالاس ، که 53.1 درصد از زمین را شوت کردند ، اضافه کردند.  کایلا تورنتون 11 مبارزه را به دست آورد.

دالاس در کوارتر دوم 24-14 کنترل خود را بدست آورد و در فاصله 15 بر صفر از خاکستری گری ، 44-41 پیش افتاد.  اوگانبواله در کوارتر سوم 10 امتیاز کسب کرد تا به ایجاد برتری 70-60 کمک کند.

لس آنجلس برای اولین بار از سال 2007 بدون Candice Parker ، MVP سابق لیگ ، حضور داشت. پارکر ، نایب قهرمان شماره 1 ، پس از بازی در کل 13 سال فعالیت خود در لس آنجلس ، در خارج از فصل به شیکاگو رفت. .

نneka Ogvumike 18 امتیاز و China Ogvumike 12 امتیاز برای لس آنجلس به دست آوردند.  کریستی تولیور 11 امتیاز کسب کرد و به جایگاه شانزدهم برای مشاغل WNBA منتقل شد.  نیا کوفی 10 امتیاز اضافه کرد.

  • عرفان رضاپوری