سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

 

اوله گونار سولسکایر اعتراف کرد که نگران دفاع منچستر یونایتد ، به خصوص در برابر چهره ها ، پس از ضرب و شتم آنها در خانه توسط لیورپول است.  (اخبار بیشتر فوتبال)

شیاطین سرخ با ضربه ای که توسط برونو فرناندز به انحراف کشیده شد ، پیش افتادند اما روز پنجشنبه در حالی که شاگردان یورگن کلوپ امیدهایشان را در لیگ قهرمانان تقویت کردند ، با نتیجه 4-2 مغلوب اولدترافورد شدند.

گل تساوی لیورپول بعد از یک کرنر به وجود آمد ، دیوگو یوتا تلاش Nat Nat Phillips را انجام داد و در ابتدای نیمه در صورت آسیب دیدگی تیم Roberto Firmino صاحب یک ضربه آزاد از Trent Alexander-Arnold شد.

فیرمینو برای نجات دین هندرسون دومین گل خود را پس از یک نیمه از ریکوش دریافت کرد و اگرچه یونایتد با مارکوس رشفورد گلزنی کرد ، اما محمد صلاح با اختلاف دیرهنگام در رده چهارم قرار گرفت.

دفاع یونایتد بدون کاپیتان هری مگوایر به ندرت راحت به نظر می رسید ، زیرا آنها در هشت روز در سومین شکست سومین شکست را تجربه کردند ، در حالی که آنها در این فصل 27 لیگ خانگی را در لیگ دریافت کرده اند که بیشترین گل در یک فصل از 1970- 1969 بوده است.

آنچه بیشتر نگران کننده است ، اشتباه سرسختانه آنها نسبت به موقعیت های مرده توپ است.  یونایتد در فصل 21-2020 33 درصد از گلهای خود در لیگ را از روی دروازه دریافت کرد (14 از 42 ، بدون پنالتی) ، بالاترین نسبت در این بخش.

آنها همچنین در آخرین مسابقه شانزدهم لیگ اروپا در آخرین لحظه مقابل میلان از کرنر عقب رفتند ، در حالی که گل های منچستر سیتی در پیروزی نیمه نهایی خود برای جام اولدترافورد از روی ضربه ایستگاهی و کرنر ضعیف دفع شد.

مدیر سولسکایر از بازیکنان خود به دلیل از دست دادن مالکیت خود در جمع شدن مقام سوم برای لیورپول انتقاد نخواهد کرد ، اما این نگرانی های مربوط به او مواردی است که می خواهد حل کند.

27 – فقط نیوکاسل (29) و وست برومویچ (34) در این فصل در لیگ برتر بیشتر از منچستر یونایتد گل خانگی دریافت کرده اند.  ناهنجاری. #MUNLIV pic.twitter.com/RD7ZbUm2tw

– OptaJoe (OptaJoe) 13 مه 2021

“اهدافی که ما تعیین کردیم ، [it is] سولسکایر گفت: “ناامید کننده است.”  این چیزی است که باید روی آن کار کنیم زیرا ما گلهای زیادی از او دریافت کرده ایم.

“سوم ، ما می خواهیم بازی کنیم ، در بازی خوب بودیم ، آنها را برای بازی تحت فشار قرار دادیم و گاهی اوقات از آن گل می زدیم.

“امروز ، متأسفانه ، دو یا سه خطایی که اتفاق افتاد برای ما یک گل هزینه در بر داشت. اما آنها سعی کردند با بازگرداندن آن آن را اصلاح کنند و پس از آنکه پس گرفتیم آن را از دست دادیم.

“اگر کسی اشتباه نکند فوتبال واقعاً کسل کننده خواهد بود. این کل ایده فوتبال است. مطمئناً شما در تلاش هستید آنها را ریشه کن کنید و روی آنها کار کنید ، اما ما تعداد زیادی گل دریافت کرده ایم و می توانستیم از این کار جلوگیری کنیم. برخی از آنها و به خصوص زمان آنها

“ما از چند روز آینده به خوبی استفاده خواهیم کرد تا از نظر جسمی و روحی بهبود یابیم ، سپس باید برای فولام و سپس برای گرگ ها و سپس برای فینال آماده شویم. ما باید انرژی بیشتری داشته باشیم.

“ما باید از این دوره به خوبی استفاده کنیم.  انرژی بیشتر به معنای فشار بهتر است.  مطبوعات بهتر یعنی شانس کمتری در برابر.

“ما روی آن کار خواهیم کرد و چند جزئیات را پاک خواهیم کرد ، به برخی جزئیات در نمایش ها توجه خواهیم کرد و بازیکنان را در ذهن خود قرار خواهیم داد که این درگیری ها برای فوتبال حیاتی است. اما وقتی این کار را می کنیم می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. “

از آنجایی که مگوایر آخرین دیدارهای خود مقابل فولام و ولوز را از دست خواهد داد ، و کاپیتان نسبت به فینال لیگ اروپا در تاریخ 26 مه شک و تردید دارد ، سولسکایر به دنبال دیگران است تا برتری پیدا کنند.

وی گفت: “هری از زمانی که به این باشگاه آمده شگفت انگیز است ، او کم و بیش همیشه همیشه حضور دارد ، بنابراین مطمئناً وقتی یک بازیکن یک رهبر ، یک کاپیتان است ، وضعیت او از دست می رود.

“اما در این صورت بازیکنانی داریم که می توانند وارد زمین شوند و این فرصتی است که هرکسی با این اوصاف پیش قدم شود. ما باید این کار را انجام دهیم وقتی که او برود.

“وقتی او بازی نمی کند می توانید او را در جایگاه بشنوید.  این برای ما مهم است و شخص دیگری فقط باید این مسئولیت را بپذیرد.

“مطمئن هستم که در دو بازی بعدی بدون او خواهیم بود. امیدواریم بتوانیم او را به فینال برسانیم ، اما چه کسی می داند؟ من هنوز نمی دانم.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان رضاپوری