سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

افزایش تعداد پنچای با TPR در ارناکولام بیش از 50٪

عرفان رضاپوری | پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

هشت پنچای از مرز 50٪ تا 8 مه عبور کرده اند.

    تقریباً 19 گرم پنچای در ارناکولام سطح نمونه مثبت (TPR) بیش از 50٪ را ثبت کرده است ، و مقامات را وادار به افزایش هوشیاری و پیگیری می کند.

برخی از ارگانهای غیرنظامی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند عبارتند از: سلانام ، پالیپورام ، کومبالانگی ، کاداماکودی ، کادونگالور ، چورنیکارا ، چنگاماناد ، کوتووالی و اداتالا ، بر اساس دفتر معاون مدیر ارشد پانچایاتس ، ارناکولام.  در دو هفته گذشته در این منطقه تعداد پنچایات ها افزایش یافته است که سطح نمونه مثبت آنها بیش از 50٪ است.  هشت پنچای از مرز 50٪ تا 8 مه عبور کرده اند.

مقامات ارشد گفتند که به دبیران گرامر زبانان آسیب دیده دستور داده شده است که بلافاصله مراکز مراقبت در منزل را راه اندازی کنند.  “بیشتر این مقامات محلی چهارشنبه شب مراکزی را ایجاد کرده بودند.  این مراکز مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-19 که عمدتا بدون علامت هستند مراقبت خواهند کرد.  همچنین افرادی که سرویس بهداشتی کافی ندارند و این امر در قرنطینه منزل تداخل ایجاد می کند ، پذیرایی خواهد کرد. ”

مقامات محلی جلسه ای آنلاین با حضور اعضای سطح بند تشکیل داده اند اجلاس – همایش، نمایندگان انجمن های ساکنان و سازمان های داوطلبانه برای افزایش تلاش ها برای محدود کردن شیوع ، و همچنین مراقبت از بیماران در خانه های منزوی.

در سطح بند اجلاس – همایش شامل کارگران ASHA ، بازرسان بهداشتی ، کودومباشری و anganwadi کارگران ، به همراه عضو بخش مربوطه.

TK Jayan ، نایب رئیس کمیسیون سطح بندهای Kadungalloor panchayat ، گفت که 42 خانه تختخوابی از چهارشنبه شب به بعد فعال و راه اندازی می شود.  “ما همچنین از خانواده هایی مراقبت می کنیم که همه اعضا در آنها آزمایش مثبت داده اند.  وی گفت: “آنها کیت های غذایی دریافت می کنند و داروها و کارکنان بهداشت روزانه بر سلامت آنها نظارت می کنند.”

  • عرفان رضاپوری