سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

سنترال نیوز

مرکز انواع خبر های جذاب

پیوندها

از ترس ایدرو راهی نمایشگاه امسال قطعه شده ایم

عرفان رضاپوری | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

یکی از این قطعه سازان که سابقه زیادی در تولید قطعات در بخش لنت دارد با اشاره به اینکه امسال از ترس ایدرو هزینه زیادی پرداخت و در نمایشگاه شرکت کرده ایم، گفت: گفته اند اگر کسی امسال شرکت نکند سال اینده یا به او غرفه نمی دهیم یا جانمایی غرفه های آنها درسال آینده مناطق مناسبی نخواهد بود. ما نیز نگران این موضوع بوده و هزینه زیادی را بابت اجاره غرفه و دکوراسیون آن انجام داده ایم. 

 

وی با اعلام اینکه برخلاف صحبتهای مسئولان حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه امسال کمتر از سال گذشته بوده است، افزود: من به عنوان یک تولیدکننده کوچک باید درنمایشگاه ها شرکت کنم چرا که نیازمند بازار و فروش محصولات خود هستم. اما این نمایشگاه امسال در وسط هفته قرار گرفت و همین امر عاملی شد تا امار بازدیدکنندگان ما از شهرستان کاهش پیدا کند. البته نمایشگاه قرار بود آبان ماه برگزار شود ولی شرایط کرونا باعث شد تا این نمایشگاه با اشکالات زیادی همراه و در نهایت بهمن ماه برگزار شود. 

 

تولیدکننده دیگری که در بخش تامین قطعات موتوری مشغول فعالیت است با اشاره به اینکه چندین هزار میلیارد برای راه اندازی دو خط تولید سرسیلندر و واترپمپ هزینه کرده ام، گفت: دولت به هیچ عنوان کمکی به تولیدکنندگان نمی کند ما نیز ناچاریم با مشقت بسیار مشتری را پیدا و محصولات را بفروشیم. 

 

وی اضافه کرد: بنده 35 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید قطعات را دارم در طول این سالها نه تنها دولت کمکی به ما نکرده بلکه سنگ اندازی بسیاری را نیز انجام داده است.  همین نمایشگاه را نگاه کنید اصلا مشخص نیست براساس کدام منطق آقایان تصمیم به برگزاری گرفته اند. اصل نمایشگاه حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی و خارجی برای تبادل نظر و ارائه محصولات جدید است اما خودتان مشاهده کنید کدام خارجی در این نمایشگاه حضور دارد. 

  • عرفان رضاپوری